Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
1 robertk
(106)
(105)
3 MartinM
(55)
4 pihlgren
(49)
5 Fabregat
(44)
6 abdibile
(40)
7 Ronnie79
(33)
(31)
9 Road-man
(29)
10 emla84
(29)
Flyg + Hotell
| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Redaktionen bloggar
Thailand och sydostasien
1 - 2 av 2
« 1 »
-
Martin 13/1-04.
-
SaraEliasson 19/1-04.
hej martin!
jag har bott i thailand från och till i 2 år o jobbat som dykinstruktör och så vitt jag vet så är april nog den varmaste månaden på hela året. borde vara soligt för det mesta i södra delen även om monsun perioden startar i maj på västkusten. har man tur regnar det mest e.m.+ kväll. och då är det inte nåt duggregn vi pratar om. ostkusten borde klara sig bättre, koh tao är ett tips. men om du vill göra södra thailand skulle jag råda dig att börja med västkusten. missa inte similan islands utanför khao lak om du dyker, där jobbar jag för tillfället. borde finnas bra chans att se både manta o valhaj då. lycka till!!
1 - 2 av 2
« 1 »
Skriv en kommentar i diskussionen
Hantera diskussionen
Forum - populära sökord

Hej!
Som avslutning på en resa till Nya Zeeland och Australien, skall jag tillbringa ca en och en halv månad i sydostasien (kommer till Bankok i mitten av april, och åker hem därifrån i slutet av maj). Någon som har några tips om vad som är rimligt att hinna med på den tiden utan att stressa för mycket, och hurdant vädret är i södra resp. norra Thailand under den perioden (har hört att Bankok är varmt och regningt då). Är sugen på att åka till Vietnam och ev. Kambodja.
Tack o hej!