Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Resekompis

• swussi 26/9-04.

Hej! Tänkte dra till thailand i 2 - 3 månader i början av våren!! reserutten är inte bestämd, men vill till länderna runtomkring. skulle va kul att träffa nån som är där då lr åka ner me nån i börja;)..../ sussi

• maria 27/9-04.

Hej! Jag heter Maria, är 21 år gammal. Åker till Bali den 30:e November för att sen (efter två månader) den 29:e januari fortsätta till Thailnad. Vet inte vart i Thailand jag ska men det bli väl att resa runt lite, beror väl på vad man träffar för folk.. Har hem biljett den 29: maj.. Men man får väl se hur länge pengarna räcker.. //maria

• Linda 6/10-04.

Hej! Vill också resa runt i ungefär tre månader... lutar åt vietnam och laos men vill gärna också till malaysia och en sväng i thailand beroende på hur mycket pengar man får ihop.. Har varit i Thailand förra året en månad och tycker om att dyka, bada snorkla festa och uppleva andra kulturer. Jag heter Linda och är 25 år. Skulle vara kul att göra sällskap under en del av resan!

/ Linda

• Anna Rydergård 10/10-04.

Jag ska till Thailand i slutet av januari 2005 och stanna cirka 4 veckor.

Tänkte starta upp mot norr; tempel, trekking, troligen starta med en grupprundtur m.m

Så möter jag troligen upp kärasten i Bangkok och drar vidare söderut för ö-mys.

Någon som vill starta ihop så hör av er :)

/Anna

• Henrik 11/10-04.

Hej! Jag och en kompis åker till Vietnam i början av mars tänkte att åka runt bla. Thailand, Malaysia, indonesien eller helt rent; dit vinden tar oss. Tänkte efter asien åka vidare till amerika (syd+nord).

Är väl intresserade av allt som kan tänkas. Dyka +(snorkl.), trekka, festa, kultur, älskar höga farter, blabla.

Jag heter Henrik, 23år (polarn 23 kille). Och det skulle vara kul och träffa upp någon under resans gång.

/Henke

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer