Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(56)
(49)
(44)
(40)
(38)
(34)
(29)
Redaktionen bloggar
Translate website
OBS! Den 25:e augusti 2019 stänger minTur.se. Vänligen spara ditt material innan dess. Vid frågor eller om du är intresserad av att ta över sajten, vänligen mejla magnusson@mintur.se.

Spännande aktivitet?!

• Anna Gustafsson 17/6-05.

Hej, min svärfar har bjudit hela familjen till den nordamerikanska västkusten i september. Anledningen är att han fyller 50 och vill fira ordentligt. Vi vill ju såklart också fira gubben och tänkte överraska honom med någon spännande aktivitet på semestern. Vi kommer att vara i San Fransisco, Los Angeles, San Diego, Grand Canyon och Las Vegas, och alla platser däremellan, är det nu någon som har nåt hett tips på vad man kan göra där?! Jag tänker mig något häftigt, typ simma med delfiner, rodeo, ja, nåt liknande så, han är vältränad (för sin ålder) och gillar att testa gränser, hjääääälp mig komma på den perfekta presenten. Tipsa gärna om bra sidor jag kan surfa omkring på om ni inte har några egna tips!

Anna

• Daniel Bramme 20/6-05.

Sök på Incredible adventures... Simma med vithaj i San Fransisco.
    Finns mycket att göra!

MVH/ Daniel

• Karin 31/7-05.

Flyga över Grand Canyon ska vara ganska häftigt... Eller en tur med mulorna, man kan rida ändå till botten. Om han är väldigt äventyrlig kan du ju ge honom presentkort på sky-diving, kan göras bla i Sedona. I Las Vegas kan du ju alltid boka biljetter till nån festlig show

• Anna 3/8-05.

hej, tack för tipset, men nu är allt bestämt och bokat, det blir forsränning i Yosemite national park! Ska bli skithäftigt!

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer