| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Australien - dela lägenhet?
-
Sofiii och Hanna 3/8-05.
-
shaho 6/8-05.
Hej tjejer
jag har också planerat åka till sydney den 18 oktober själv jag 25 år gammal jag ska försöka hitta jobb och plugga dar jag stanar dar över ett år det skulle vara kul och träffa er dar.
ni kan jätte gärna ringa mig om ni vill innan 0734407871
vihörs -
Anders 21/8-05.
hej!
jag är en ensam 21 årig kille som kommer landa i syndey den 26 oktober. planen är att få tag på lägenhet så fort som möjligt och senare även jobb. självklart ska det surfas! om ni kommer få tag på en lägenhet där nere eller vet hur man kan få tag på en så hör gärna av er.
trevlig resa!
mobil 0709438808 -
Camilla 22/8-05.
Hej!
Vi är två 21 åriga tjejer som åker ner till Australien för andra gången, denna gången för att jobba. Vi kommer att anlända i Sydney den 21 oktober, utan hem och utan jobb! Vi skulle jätte gärna vilja dela nått palats!!
Hör av er!
0736-591194
Puss och kram!
Milla och Linda! -
Sofi å hanna 23/8-05.
Tjabaa! Vi ringer när vi e nere så får vi se vad som händer, skulle vara kul att träffas å dela lägenhet.. Billigare å bättre. mer pengar till fest å shopping :P Flyget släpper av oss i Melbourne får se vad som händer då... Kommer byta nr i Singapore så kan tyvärr ej lämna något men vi slår en pling när vi landat å vet lite hur våra planer kommer se ut :)
Tjingeling resepolare -
Lachlan 24/8-05.
Hej tjejer. Om ni ska hitta en lägenhet i Sydney eller Melbourne, prova www.gumtree.com.au. Websidan har många billiga lediga rum. Också, kanske det är bäst om ni undvika tråkig grå Melbourne och bor bara i trevlig solig glad Sydney. Sydney har bästa strander och folk! Bondi är naturligtvis den bästa område!
Ha det så trevligt i mitt land!

Tjohooo.. Vi är två 19 åriga tjejer som kommer landa i melbourne den 20 Oktober. Vi undrar nu om det är enkelt att fixa lägenhet i Sydney.. eller melbourne å om det är någon som skulle vilja dela med oss? Vi är trevliga å coola party pinglor som ska bli surfbabes och Vi kommer vara i Australien tills den 3:e Maj. Vi ska också få tag på jobb
Tack på förhand
Sofi & Hanna