Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(56)
(49)
(44)
(40)
(38)
(34)
(29)
Redaktionen bloggar
Translate website
OBS! Den 25:e augusti 2019 stänger minTur.se. Vänligen spara ditt material innan dess. Vid frågor eller om du är intresserad av att ta över sajten, vänligen mejla magnusson@mintur.se.

Reskompis Mexico, Guatemala, Uruguay och Argentina

• Manuela 16/10-05.

Hej! Jag är en tjej på 20 år som ska ut och resa i vinter. 1:a december åker jag till Mexico City. Tänkte resa runt och även besöka Oaxaca, Guatemala och Yucatanhalvön. 30 januari åker jag från Cancun till Uruguay. I Uruguay tänkte jag mest vara i Montevideo men även åka runt lite och gå på karnevalen. I Mars, April, Maj är jag i Argentina. Min pappa och bror bor i Buenos Aires men jag tänkte även åka någonannanstans, funderar på Cordoba. Ska du till någon av dessa platser och vill ha sällskap? Hör av dig på manu___@hotmail.com (tre liggstreck) Vore bra om vi kunde träffas innan, jag bor i Stockholm. Hälsningar Manuela

• josefin 21/2-09.

Hejsan

jag är en tjej på 18 år som också skall fara till mexico i höst, jag skall fara till oaxcaområdet för att jobba som voluntär i en by som heter zipolite. Jag skulle jättegärna vilja ha resesällskap från mexico city. Jag har ingen aning om hur man kommer från mexico city. Har planerat att fara i oktober, men har inte boka resa ännu..

om du har tips och idéer om hur man bäst tar sig från mexico city vore jättebra!

Det mesta hjälper! min mejladress är; Josefin_.-@hotmail.com

tacksam för svar :)

Josefin

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer