| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Boende Goa?
-
Martin 9/1-06.
-
Tove 10/1-06.
Hej,
har precis kommit hem från semester i Indien, Bombay och Goa. Vi var i södra Goa och bodde i Benaulim. En fin strand med mycket trevliga strand"chucks",dvs små restuaranger som då å då har disco och liknande. Där hittar man oxå solstolar om man inte vill trycka vid någon pool. Denna strand har just inte så många häftiga aktiviteter att erbjuda, misstänker att stränderna i Norr är bättre på både party och aktiviteter så dety beror lite på vad man är ute efter. Vi hade bokat hotell i förväg men det varju högsäsong och det börjar väl lugna ner sig snart så vet itne om det är nödvändigt. Om man ionte har så höga krav på lyxen så fanns det många småställen som erbjuder rum. Summar summarum hade vi en mycket bra vistelse i Goa och jag kan starkt rekommendera det, det är billigt, folk är vänliga och det är en spännnade mix av det indiska och portugisiska. -
Jenny 14/3-06.
Hej hej!
Jag har spenderat lång tid i både Goa och resten av Indien, i Goa speciellt i Anjuna, men jag har sett nästan alla stränder... Jag tycker att (nästan) alla har sin egen, speciella charm, utom kanske Baga som mest är fruktansvärt. Benaulim är också en trevlig strand, men det beror ju på vad ni är ute efter. vill ni leva hippieliv och gå på de grymmaste trancefesterna så åk till norra Goa. Vill ni mer ha vanlig turism och chilla-på-stranden-ställe så fungerar södra alldeles utmärkt...
Åker du till Anjuna så kan jag varmt rekommendera Cabin disco. ett enkelt och billigt ställe som drivs av en gullig familj!
Vill du ha mer tips om norra delarna så hör gärna av dig!
Mvh// Jenny

Jag skulle gärna ta emot lite tips på boende i Goa.
Både Enkla och lite finare.
Vilket ställe/strand är bäst/finast?
Hur är Goa i jämförelse med Thailand?