Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Motorcykel - ÖstAfrika

• pihlgren

pihlgren 4/11-06.

Någon annan än jag som är intresserad av att åka på en liten motorcykel tripp till hjärtat av Afrika? Har länge drömt om att ta hojjen på en sväng ner via nordafrika längs nilen, följa östkusten till Kenya. Tänk att komma körandes på en dammig grusväg på savannen o se elefanter och giraffer mot den röda solen där den går ner.
    Skall egentligen börja på universitetet till nästa år, men då utbildningen kommer vara så lång funderar jag på om jag inte skall komma iväg istället. Annars kommer man vara pensionär innan man kommer iväg..

MVH /Daniel Pihlgren

• Lars 2/12-07.

hej. Jag cyklade genom Afrika 06-07-fantastiskt! Du maste dock ta en bat mellan Egypten och Sudan. Maila mig for fragor eller kolla in bloggen http://www.backpacking.se/TravelProfile.asp?Travel
    Id=12832&SubMenu=1 eller om nagra veckor lostcyclist.com

lycka till!

• Håkan Salomonsson 17/8-08.

Hej, Jag tänker resa till Etiopien i höst-vinter. Ska vara i Addis Abeba i början av december. Det kan kanske passa med dina planer. Har alltid drömt om att fara dit på MC. Har en Africa twin som jag tror skulle gå bra att fara på. Jag kan tänka mig att åka ner till Italien eller Grekland i början av september 2008. Ska sedan hem för att jobba mellan den 20 sept.-16 okt. I slutet av oktober kan jag fortsätta söderut. Jag har tidigare bott och arbetat i Etiopien. Berätta mer om dina planer och om de kan passa ihop med mina.
    Hälsn. Håkan

• lundinorient 19/12-08.

Hej,

Jag har länge bott i Egypten och håller på att göra en webguide till landet. Vore roligt att få lite kommentarer både innan och under din resa om vad du tycker jag borde ta med mer av.

sidan hittar du på:

http://egyptenguiden.wordpress.com/

Du kan även nå mig via min nystartade Facebook grupp "Resor till Egypten" som är tänkt att bli en samlingsplast för alla som har eller ska åka till Egypten.

Johannes

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer