| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
tips på sista minuten i januari
-
Moa 16/10-07.
-
Sofia 25/10-07.
Hej Moa
Dubai, Indien, Cap verde, Venezuela, Miami är några tips!
Alla har soligt och det tar inte överdrivet lång tid! Tänk på att även om resan är dyrare kan slutsumman bli det samma eller tom biligare. Vår resa till Rhodos i somras blev dyrare än resan i vintras till Thailand pga att det är så billigt där!
Om Ni vill komma billigt undan kan Ni flyga till New york och sedan inrikes flyg till Miami. Nu när dollarn är låg så är det ju bra att passa på!
Kolla flyg på pricerunner.se och hotell på hotel.se
trevlig resa!
Sofia -
Gisela 9/12-07.
Hej Sofia
Kolla solresor.se - sista minuten - De flyger till Keralai sv. Indien. restid ca. nio timmar, så egentligen bör man nog ha två veckor på sig Om man rest mycket men inte till Indien, så tror jag att det är ett alternativ - även Goa är nog sevärt.
Jag vill gärna höra hur det går för er!
Hälsningar
Gisela -
lundinorient 19/12-08.
Hej,
Jag har länge bott i Egypten och håller på att göra en webguide till landet. Vore roligt att få lite kommentarer både innan och under din resa om vad du tycker jag borde ta med mer av.
sidan hittar du på:
http://egyptenguiden.wordpress.com/
Du kan även nå mig via min nystartade Facebook grupp "Resor till Egypten" som är tänkt att bli en samlingsplast för alla som har eller ska åka till Egypten.
Johannes -
Lina 21/2-12.
Att göra en Dubai resa är verkligen något jag rekommenderar att göra i februari eller mars. Efter det tycker jag att det blir alldeles för varmt och svettigt. Men under månaderna som jag nämnde är det oerhöt behagligt!
-
lenal 11/3-12.
Ni har kanske redan åkt, men jag vill slänga in något som jag tycker är ett bra tips som kanske andra kan använda sig av. Jag rekommenderar att testa Apollo till Jordanien om ni vill kombinera enkeltheten en charterresa ger med ett annorlunda resemål. Jag har för mig att flygresan tog 5-6 timmar.
Det finns mycket att göra/bra utflykter bla till klippstaden Petra, och det går också att göra utflyker till Israel/Palestina från Jordanien.
/Lena o Maxime
www.ladiesabroad.blogg.se

Hej
Vi tänkte ta en sista minuten en vecka i mitten av januari för att få lite sol. Är det nån som har tips på bra ställen att åka, det vi har kommit på är typ egypten, tunisien, marocko, och kanarieöarna, men vi/jag har redan varit på alla de ställena, vad finns det mer som inte tar ett dygn att flyga till och som inte kostar multum?
om nån har uppgifter om ungefär vad man kan få betala då blir vi oxå tacksamma!