Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Reskompis sökes nu!

• Mia 15/11-07.

hej!
    Är en 20-årig tjej som söker efter någon att backpacka med då alla mina vänner antingen jobbar eller pluggar för tillfället. Vill resa nu i november och vara borta ca en månad, kanske lite längre. Afrika skulle vara drömmen men är öppen för förslag. Volnotärarbete är kan också vara ett alternativ. Har tidigare backpackat runt i australien, thailand och malaysia.

Tveka inte att höra av er /Mia

• kristoffer 14/12-07.

kommer vara i Sharm el Sheikh, Egypten 15-22/12. hör av dig om du har vägarna förbi!

• Linnéa 20/12-07.

Hej Mia!
    Jag heter Linnéa är 24 år. Jag är också sugen på att åka ut och resa efter nyår. Har precis varit i centralamerika så nu är jag sugen på asien och australien.

Maila mig gärna!

• jöran mineur 22/12-07.

Hej!
    Jag heter Hans och är pensionär +65. Under vintrarna brukar jag några månader glida runt på franska rivieran i min husbil. Är du intresserad av att följa med? Brassar du käket så fixar jag resten. Jag far ner i husbilen någon gång i mitten av januari. Jag föredrar damsällskap. Kanske har jag fördomar men jag föreställer mig att det blir lättsammare så. Jag tillbringar tiden med promenader och sight-seeing så jag vill gärna att du, min reskamrat, ska ha bra kondis. Bor du någonstans i Mellansverige (Dalarna, Gästrikland, Uppland, Västmanland, Södermanland etc) så är det en fördel.
    God Jul

• karin 3/1-08.

hej!jag är 22 år och är också grymt sugen på att resa ut i världen...har inte jättemycket pengar bara...var var det tänkt att ni skulle åka?

• Johan 4/1-08.

Hejsan!
    jag ska över till centralamerika nu i mars, några tips eller varningar som du kan ge!:) var du där länge hur upplevde du det och var var du?

Johan

• peterlindqvi 12/11-08.

Hej! Jag ar i Bangkok nu, och ska runt till Laos, Vietnam, Kabodja! Las mitt foruminlagg och kom hit pa direkten :)

• Lutten 12/11-08.

Tjo! Jag ar ocksa i bangkok. Drar mig soderut snart.\

rn

Peter, vars haller du hus? Sjalv bor jag pa "my home", grymt stalle att slappa pa, kolal filmer om kvallarna o bara ha det bra. O sa nara Kohsan saklart.

rn

• Indira 14/11-08.

Mauritius - Rum att hyra

Hej resenär! jag är en Mauritius - svensk. jag letar efter folk för att skicka dit. jag och min bror ska börja hyra ut rum till folk som vill åka till mauritius och bo så billigt som möjligt. Huset, som håller på att bli färdist, är ett tvåvåningshus som min bror bygger. På första våningen finns 12 rum och där bor min bror med sin familj. På andra våningen finns 4 rum , dusch, toalett, och egen ingång. det var de som ska hyras ut. Priset är 200 kr per person inklusvie frukost och ev. middag på helgerna , beroende på hur många gäster som finns. Den som är intresserad kan kontakta mig på indira.52@hotmail.com

• peterlindqvi 15/11-08.

Hej Lutten!

Jag bor hemma hos en Thai-kompis 15km utanfor centum, men troligtvis sa tar jag bussen norrut mot Vietniane idag! Synd att vi inte fick kontakt tidigare, eftersom vi nu ska at olika hall, ha det gott!

• lundinorient 19/12-08.

Hej,

Jag har länge bott i Egypten och håller på att göra en webguide till landet. Vore roligt att få lite kommentarer både innan och under din resa om vad du tycker jag borde ta med mer av.

sidan hittar du på:

http://egyptenguiden.wordpress.com/

Du kan även nå mig via min nystartade Facebook grupp "Resor till Egypten" som är tänkt att bli en samlingsplast för alla som har eller ska åka till Egypten.

Johannes

• Anna 4/1-09.

Hej, Någon som har tips vad man åker i Thailand, har tidigare varit nere i Phuket och skulle tänka mig annat ställe. Ska vara fart och fläkt där man bor, stort utbud gärna med många Salsabarer runt.

• josefin 21/2-09.

hej!

jag är på väg till mexico i höst för att jobba som voluntär på stilahavskusten, skulle vara jätte bra med ressällskap från mexico city, efter som varit där förut..

alla slags tips och förlag är väl behövda :)

mvh josefin

• Amandaaa90

amandaaa90 22/3-09.

Heej! :)

Mitt namn är Amanda.. Jag har tänkt åka till Thailand (bl.a till Koh Chang) nu i April.. Har hittat jätte bra flygbiljetter med Thai-Air för ca. 5300 kr om man bokar snarast!
    Skulle vara jätte roligt med resesällskap då mina vänner jobbar eller pluggar just nu!

Hör av dig, mvh Amanda! :)

Amandarosborg@hotmail.com 

• emma 6/9-09.

Hej alla!

Jag vill åka iväg som volontär till antingen Afrika eller Sydamerika, någon som är sugen på att följa med? Vet inte hur länge jag ska vara borta, men minst tre månader. Jag bor i Skåne och är 31 år, läser till lärare, och blir klar till jul, sedan vill jag iväg! Älskar äventyr och det hade varit kul att åka ihop med någon,alla vänner och bekanta har jobb och skola på sina håll... Kille eller tjej spelar ingen roll. Om jag åker till Sydamerika så vill jag kanske plugga spanska innan jag åker i Spanien någonstans...

Ha det!/Emma

• resenären 16/11-09.

www.reskompis.nu

• anna-anna 21/11-09.

Hej

Är en 43 årig resglad tjej som vill till värmen över jul och nyår, tänkte ta en restis fr Stockholm, lust å hänga med?

• Marie 7/12-09.

Hej

Jag är en 45- årig tjej som åker till Thailand under hela Januari. Finns det någon som ska dit eller är där som vill ha sällskap av mig några dagae för att resa runt och bada där nere

• Diana 8/12-09.

Hej

Söker resekompisar till jorden runt resa våren 2010.Någon som är intresserad?

• Thomas 29/12-09.

Hej! Har enstuga i Sälen (högfjällsbyn) v 5 weekend Öl, rock n roll med Rydell Quick och party. Stuga betald, mat  betald, öl betald, vad jag behöver? 2-3 ölpolare. j

• indira 14/1-10.

HEJ

JAG HYR UT RUM I MAURITIUS- VÄLDIGT BILLIGT - HÖR AV ER TILL MIG indira.52@hotmail.com

• lamaya 24/1-10.

Hej! Jag är en glad svensk tjej på 40+ som bor i Etiopien och nu söker trevligt resesällskap till Zanzibar över påsken!

• Marie 24/1-10.

Hej.

Jag är en ressugen tjej som gärna vill åka till thailand och söker någon att resa med. 23år och åker gärna iväg 2-4veckor.

Maila mig på Mizz_california@hotmail.com

• elina 22/3-10.

Hej jag är en glad 22 årig tjej som ska tågluffa i europa i sommar och jag behöver någon att resa med(en tjej). Mina vänner har antingen inte tid eller råd. Jag söker någon som är lätt att ha att göra med och gillar att träffa nya människor och upptäcka nya platser, är possitiv och inte brukar droger förutom alkohol. Jag tänkte vara borta hela juni med start 2-3e. Sova tänkte jag göra på tåg, hostels och soffor via couchsurfing.org.

Är du intresserad, maila mig elina_sundberg@hotmail.com

• Malin 30/3-10.

Hej!
    Jag är en glad, sprallig, social, anvarsfull tjej på 21 år som söker en resekompis/resekompisar till hösten. Ålder och kön spelar ingen roll. Söker helst någon från skåne så man skulle kunna träffas någon gång innan man reser. Huvudsaken är ju att personkemin stämmer. Vart vi ska resa är jag öppen för förslag. Jag hade tänkt vara bortrest från ca slutet av sep till i slutet av nov som längst. Ha det gott!

malin88n@live.se

• indira 17/4-10.

Hej

nyligen köpte jag ett stort hus  på mauritius och jag vill gärna hyra ut . Per person blir det 200kr /natt. är ni intresserade så  ni kan maila mig Indira.52@hotmail.com. eller ring 0739162551

• michael 22/8-10.

hej! någon som har lust att dra med mej till thailand patong över julen 2010, jag en äventyrlig kille på 35+... om du ej har råd... kan jag stå för den... helst en sprallig kille på 18-25 eller äldre,, bara du som jag älskarf utmaning och äventyr..

rn

tveka inte

rn

rn

Michael

• carro 30/8-10.

Tjaaa! Jag är en 22årig singel tjej som ska åka till Thailand i vinter, vill åka dit och bara åka runt och leva livet/festa/upplevelser.... Jag har köpt resan och drar iväg den 22.a november, blir där tills pengarna tar slut, minst två månader. Vem vet man kanske hittar jobb och stannar för gott?!

Söker roliga reskompisar i samma ålder typ :) Hör av er!! carrohaglund@hotmail.com

• ibbe 4/9-10.

hej!jag är en 26årig kille som e trött på kylan här hemma=) har precis slutat ett vik, så inget att passa här hemma=) funderar  starkt på att åka till thailand eller filippinerna några månader. vore kul med någon som funderar på samma sak, har hört med alla mina bekanta men alla jobbar eller pluggar. gjorde en liknande resa förra året då jag var i mexico 3,5 mån. hör av er =)

rn

ibbo_83@hotmail.com

• Fjärilen 20/10-10.

Är en 65 årig tjej som ´snart varit i hela värden. Har Austrlien och Sydamerika kvar.Skulle kunna tänka mig att  korsa Amerika med bil ochså.Är i bra form.

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer