Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Egypten!

• jessica 16/4-08.

kom hem fr Egypten Hurghade för en vecka sen...
    Vädret var kanon... blåste lite men det var bara skönt. Vattnet var fantastiskt... snorkla är ett måste..jätte häftigt.

Maten var inge vidare.. men det fanns ju mcdonalds o pizza..:)
    Inge uteliv.. så ska man åka för att festa så åk inte dit...

Det var billigt där.. pruta så gott det går... om ni ska handla matvaror el vatten o så.. köp dom på större supermarket... mkt billigare... o se upp för taxi o småbussarna.. dom vill gärna lura er på pengar... men höj rösten så ordnar det sig.. det är dom rädd för. Dom vill görna dra in er i just deras affärer.. men var bestämd o tacka nej o gå bara.

Var inte rädd för magsjuka el så... vi blev ej sjuk... gäller att tvätta händer noga o mycket.

Åk dit... glöm el solkrämen!!!!

• lundinorient 19/12-08.

Hej,

Jag har länge bott i Egypten och håller på att göra en webguide till landet. Vore roligt att få lite kommentarer både innan och under din resa om vad du tycker jag borde ta med mer av.

sidan hittar du på:

http://egyptenguiden.wordpress.com/

Du kan även nå mig via min nystartade Facebook grupp "Resor till Egypten" som är tänkt att bli en samlingsplast för alla som har eller ska åka till Egypten.

Johannes

• lundinorient 23/1-09.

Du skriver att maten inte "var kanon", men det det beror ju helt på vart man äter! Det finns en hel uppsjö av bra restauranger i Hurghada, och några av dem rekomederar jag på min egyptenguide (uppdateras ständigt).

Smaklig måltid!

www.egyptenguiden.wordpress.com

Johannes

• Jessica 3/2-09.

hmm... ja kanske det.. men vi hittade tyvärr inge bra matställe.. åt iof bara i sakkala..

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer