Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

jobba som rese guide i alanya

• robert 17/7-08.

sökes rese guider till en resebyro i alanya....transfer biljett försäljning osv...kontakta mig angående jobbet skicka ett mail till min privata mail så kontaktar jag er..ps.. lön ¤ lägenhet och provision....robert....

• Sara 26/9-08.

Hej Robert,

Jag är intresserad att jobba i alanya, kom hem för 2 dagar sen från en 3 månaders lång vistelse i alanya. Jag kände verkligen att det är där jag vill jobba, det här är min 9:de gång jag är i alanya sen 2006.

Men vad är det för resebyro du jobbar på och vars i alanya.ville skicka på din privata mail men hittade inte din mail.

mvh Sara

• Nina 8/10-08.

Hej Robert,

jag är intresserad av att jobba lite i Alanya sommaren 09. måste man inte ha någon sorts utbildning för att jobba som reseguide? vill veta hur det går till, hur lönen är och vad man gör osv. vart i Alanya man ska jobba och så.

var i Alanya 2 veckor nu i somras, funderar på att åka dit och plugga turkiska nästa sommar, hyra lgnh i ca 3 månader och samtidigt jobba lite om jag hinner..

ser inte att du skrivit din privata mail men kontakta gärna mig på nina_sarvari@yahoo.se. Tack

MVH Nina

• Jenny 14/10-08.

Hej!

Jag och en kompis är väldigt intresserade av att jobba i alanya sommaren 2009 och obestämd tid efter det.  Har du något som skulle passa oss hör gärna av dig. snuffi_s@hotmail.com

• toffele 4/12-08.

Hejsan robert!

Jag är intresserad av att jobba i alanya 2009. Jag har även två kompisar som är intresserad av att jobba där!

Jag har varit i alanya 5 ggr sedan 2007 har även en lägenhet där och tycker att jag känner till stället väldigt bra!

Hör gärna av dig Pago_@hotmail.com / Jennifer

• Sara 11/1-09.

Hej Robert igen.. det är Sara som skrev förut.
    jag skriver min mail här så hör gärna av dig om jag verkar rätt för jobbet.

rn

Här ovanför skrev jag förr hur länge jag varit där och hur många gånger.. jag är väldigt intresserad.

rn

sara_viklund_87@hotmail.com

• Daniella 18/3-09.

Hej Robert

Är intresserad av att jobba i Alanya sommaren -09. Har ej varit där innan men älskar nya ställen med nya utmaningar. Vill gärna testa jobbet som reseguide(har ej någon erfarenhet av det), är flexibel och lär mig snabbt.

Finns intresse så hör gärna av dig: mantalios@gmail.com

Mvh Daniella

• trohopplycka 1/4-09. Ändrat 1/4-09 av TroHoppLycka

Hej Robert!

Jag är intresserad av att jobba som reseledare under sommarsäsongen 2009. Jag är redan bosatt i Alanya sedan 4 månader tillbaka pga att min pojkvän kommer härifrån. Jag har varit här från och till sedan år 2005. Jag kan lite turkiska och håller på att lära mig mer.

Om du är intresserad hör av dig och jag kan berätta mer.

trohopplycka@hotmail.com

• Niclas Säwenvik 6/5-09.

Hej Robert!

Det skulle vara fantastiskt roligt att få jobba i Alanya som reseguide. Jag kom precis hem efter en veckas reseledarkurs med STS i Bad Gestein Österrike och jag känner att man har lärt sig en massa. Jag var innan den kursen ute och reste i tre månader i Asutralien och har bl.a pluggat engelska i en månad i Sydney.

Här är min mailadress om intresset finns: niclas_sawenvik@hotmail.com

• zcorpiion 19/5-09.

tjena robert heter İbrahim jag har vart ı alanya flera gonger  lett over 15 gonger kanner tıll alanya ın och ut aven utan för alanya ar ı marmarıs jusst nu med 3 kompısar vı söker jobb jusst nu ı alanya   har aven en kussın som ager flamıngo beach stranden som vı kan jobba po men jag tenkte mıg lıtte mer  guıder lıknande skulle va taksam om du kunde höra av dıg Mvh İbrahım

• zcorpiion 19/5-09.

Pala_uppsala@hotmail.com mın maıl

• Sarah 8/6-09.

Hej Robert.

Jag heter Sarah och är 19.

Är super intresserad av att hitta ett jobb i Alanya.

Är påväg tillbaks till Alanya den 24 Juni faktist för att kanske försöka hitta något trevligt att jobba med och se vad världen och just i detta fallet alanya har att erbjuda.

Kanske har lite tips och råd hur man kasnke kan gå tillväga?

Mvh Sarah.

Myri89_@hotmail.com är min mail om du kanske har ett par tips att ge!

• Assal 2/8-09.

Hej Robert

Jag heter Assal och är 21.

Jag är intresserad att hitta ett jobb i alanya. Jag kan tala flyttande Persiska och Engelska. Jag har tidigare varit magdans.

Hör av dig gärna om ni behöver personal på assal_hatam@yahoo.se

MVH

Assal

• Madeleine 10/8-09.

Hej jag är en 20 årig tjej som är sugen på att jobba utomlands. Jag skulle helst vilja jobba i Alanya eftersom jag har varit där några gånger nu. Så har ni några tips, ideér eller kontakter så hör av er till mig. Madeleine_gerne@hotmail.com

• ida 13/9-09.

hej!!

Hittar inte den privata mailen....

Ja är 25 år och mycket intresserad av att jobb a i Alanya under 2010... Jag har varit i Alanya en gång denna sommaren o jag bara älskar staden.... Jag talar både svenska, engelska och danska flytande....

Tips, råd, lediga tjänster??

MVH Ida

i_norberg@hotmail.com

• Sandra Karlsson 16/10-09.

Hej Robert

Jag heter Sandra Karlsson och är mycket intresserad av att jobba som rese guide till en resebyro i alanya sommaren 2009. Läser på universitet nu och har en livserfarenhet på cirka 2 ½ år inom samma yrke. Om du letar efter en social, trevlig och engagerad tjej är det mig du söker. Jag hittar inte din privata mail på sidan men kontakta mig på mailen:

Sandra.Karlsson_@hotmail.com

eller mobilnummer 0738340466

Ps: Om ett CV och personligt brev önskas går det att få om du säger till.

Tack på förhand

Sandra Karlsson

• Rebecca Salmonsson 24/11-09.

Hej Robert,

Kan hända att jag är för sent ute men jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig ang jobbet du nämde, Jag bor i alanya sedan ett år tillbaka och kan prata en del turkiska.

Så om du kunde vara snäll att höra av dig till mig annarebecca89@hotmail.com så skulle jag vara mycket tacksam!

Mvh

• sarah7 26/11-09.

Hej Robert!

Låter intressant me jobb som rese guide...

Jag är en tjej som är 29år, glad, social och är van att jobba med människor på olika vis. Har jobbat inom vården och nu jobbar jag som frisör här hemma i Uppsala. Tror att jag skulle passa bra som rese guide :-)

Jag hoppas att du hör av dej så ska jag berätta mer om mej själv och om du vill ha någon referens så ska jag ordna de.

Min mail adress: sarah7@uppsala.com

Tack på förhand

Sara E

• Monica Kyllönen 19/1-10.

Hej!
    Är väldigt intresserad.
    min mail är monica.kyllonen@hotmail.com
    Maila mej vad du vill veta så mailar jag dej allt .
    Mvh M

• Daniel Yesil 1/9-10.

Hej Robert!!!

Jobbet skulle passa mig perfekt, då jag personligen reser mycket till Alanya coh känner till området och kan turkiska språket..

Är 28år gammal, är en possitiv kille som gillar  nya utmaningar. Idag jobbar jag som Driftledare på IKEA lagret i Torsvik..

mitt mail är daniel.yesil@ikea.com

• Clara 16/9-10.

Hej Robert!

Jag heter Clara och är 19 år gammal.

Jag har studerat hotell,restaurang o turism samt jobbat inom turismen i hela mitt liv.

Jag älskar Turkiet och skulle göra en hel del för att jobba där nere.

Maila mig för intresse: Claradiefke@hotmail.com

hoppas på svar från dig !

MVH

Clara

• pelle 16/11-10.

"skulle göra en hel del för att jobba därnere"

• pelle 16/11-10.

"skulle göra en hel del för att jobba därnere"

• cassandra 4/10-11.

Hejsan!

såg att alla inlägg va ganska gammla här men tänkte man kanske har tur! jag är väldigt intresserad av att jobba i alanya va där nu i maj och älskade folket och allt! jag är en väldigt social människa så alanya passar perfekt! du får jätte gärna höra av dig till mig!

Cassa_93_@hotmail.com

många kramar Cassande pedersen :)

• hakan pektas 12/12-11.

Hej Robert!! jag ar en man pa 27 ar som precis har flyttat till turkiet fran sverige och tankte kolla med jobb!! jag har jobbat en hel del med manniskor och ar valdigt intresserad av att jobba i alanya eller ngn annan semesterort!! hör garna av dig om det finns nagra möjlighter för jobb o mer info mvh hakan pektas. du kan na mig pa min mail hakks_hakks@hotmail.se eller pa tele nummer 05312152921

• Nicolina 10/5-12.

Hej Robert

Jag är intresserad av att jobba i Alanya sommaren -12 om de finns någon möjlighet till de nu? Har ej varit där innan men älskar nya ställen med nya utmaningar. Vill gärna testa jobbet som reseguide efter att ha haft Turism utbildning på mitt program. Jag är flexibel och lär mig snabbt.

mail: nikkan_@hotmail.com

mvh Nicolina

• Nathalie 14/9-12.

Hej Robert!

Vi är tre tjejer som är väldigt intresserade av att arbeta i Alanya. Vi är i åldrarna 21,22 och 25 och kommer från borås. Ett jobb som reseguide skulle passa oss perfekt, vi är alla väldigt sociala och arbetsinriktade personer. Vi skulle också kunna tänka oss andra sorters arbete. Vi är intresserade att börja redan i oktober om det finns möjlighet. Hör gärna av dig om svar.

MVH Nathalie,Melina & Louise

Mail: Nathalie_jepson@hotmail.com

Mobil: 0704299048

• Beatrice 29/9-12.

Hejsan

Jag undrar om ni fortfarande söker nya reseguider?

Jag är väldigt intresserad

ni kan nå mig på min mejladress beatrice.andreasson@hotmail.com

• Sabina 31/10-12.

Robert kan du kontakta mig på sabinah_90@hotmail.com

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer