Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(32)
(29)
Redaktionen bloggar

Rhodos? västra el östra sidan?

• jessica 14/8-09.

har funnit ett hotell med halvpansion.. beläget på rhodos västra sida. Var i rhodos stad för ca 6 år sen. har för mig att ena sidan var väldigt blåsigt o höga vågor. kommer ej ihåg om det var västra el östra.

Hur är priserna på Rhodos idag? har för mig att det var lika som här hemma då.. dyrare nu tro? tips på någon bra el billig resturang? hyra moppe inga problem va? :)

mvh Jessica jessica_tiusanen@hotmail.com

• Gilla

gilla 15/8-09.

Vi var på Rhodos förra året i september och jag rekommenderar den östra sidan, Ellistranden. Där blåser det mindre. Tyvärr var vi på den blåsiga och det blev inte många bad där.

Gilla

• annikaojimmy

annikaojimmy 15/8-09.

Vi var på Rhodos för två år sen, på denvästra delen. Väst - Stenstrand. Östra - Sandstrand. Moppe har jag för mig att den kostade 35euro/dag. Vi bodde ganska centralt i staden och hyrde moppe och åkte ner till faliraki tror jag att det hette, liten mysig stad med en härlig strand som ligger ca 4timmar från rhodos med moppe.

Mvh Jimmy

• annikaojimmy

annikaojimmy 15/8-09.

Glömde att säga att körkort är ett krav när du ska hyra moppe. Eller sånt där eu-moppe körkort.

• jessica 16/8-09.

tack...

missade just den resan som jag hade kikat på... men letar efter en ny.. :)  letar nog hotell på östra sidan.. ;)

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer