Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(56)
(49)
(44)
(40)
(38)
(34)
(29)
Redaktionen bloggar
Translate website
OBS! Den 25:e augusti 2019 stänger minTur.se. Vänligen spara ditt material innan dess. Vid frågor eller om du är intresserad av att ta över sajten, vänligen mejla magnusson@mintur.se.

bagaget på ryan air?

• disamjuk 13/9-09.

Hur noga är dom på ryan air vid incheckningen av ditt handbagage? Måtten som står är 50x20x40cm om väskan i stället är 53x22x36 cm går det? Eller får jag betala extra?

Nån som har erfarenhet?

• Jorge

jorge 13/7-11.

Vilken flygplats åker du ifrån? Jag har rest med Ryanair till London 2 gånger tidigare, då genom Skavsta och Västerås, och det var ingen koll på bagage då. 

• Ann 19/7-11.

Min veske er også et par små cm for stor. Har ikke opplevd å måtte putte den ned i "ramma" som angir størrelse, men har sett  at andre har blitt bedt om å gjøre det. Husker at det har skjeddi alle fall i Tyskland. ("Ordning muss sein") Det jeg selv har opplevd flere ganger , sist i Italia, er at de har bedt meg om å plassere vesken på vekta, for å sjekke at den ikke overskrider max vekt

• Ronnie79

ronnie79 24/7-11.

När vi flög med ryan air i somras fick personer med lite större väskor sätta väskan i ett ställ som är lika stort som maxmåtten. Gick väskan ner så var det lugnt annars problem. Är det en mjuk väska med de måtten så är det nog inga problem att trycka ner den i stället men är den hård med de måtten får du kanske problem om de kollar dig...

/Ronnie
    www.4x4expedition.se

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer