| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Kreativ klass söker bilder!
-

-

matsw 28/9-09.
Hej!
Jag lånar gärna ut mina bilder från mina resor till er.
Jag har rest till en del udda platser i Söderhavet. Vanuatu, Salomonöarna,
Nya Kaledonien och Fiiji. Har även rest en del i Australien och Nya Zeeland.
Mitt favoritland är Vanuatu som jag besökt ett flertal gånger.
Är ni intresserade, skickar jag gärna bilder till er.
Hälsningar Mats
-
Maliin Frykman 17/10-09.
Vi är jätteintresserade av dina bilder! Tusen tack! Min epostadress är: malin.frykman@kristinedal.stenungsund.se
-

malosj 18/10-09.
Hej!
...och mitt favoritland är Italien. Har varit runt på en hel del platser där, då vi åker motorcykel. Bland annat Rom, Venedig, Pisa, Riviäran men även många naturupplevelser i bergen. Hör av er, óch berätta vad ni söker så skickar jag till er. En del bilder ligger här på siten.
Lycka till!
Vänligen Malin
-

ronnie79 7/5-12.
Hej!
Klart ni ska en massa bilder till era projekt! Ni får gärna låna bilder från vår hemsida: www.4x4expedition.se
Kika under bilder eller blogg. Ni måste dock länka/skriva att bilderna kommer från www.4x4expedition.se
Lycka till och hoppas det blir roligt och lärorikt!
/Ronnie

Hej på er alla resglada! Jag heter Malin Frykman och arbetar som lärare i en sexa i Stenungsund. Just nu har vi ett projekt i engelskan som vi kallar för My dream trip. Eleverna simulerar helt enkelt sin drömresa genomför den virtuellt med hjälp av Internet. Målet är att de ska öka sin förmåga att kommunicera med hjälp av engelska samtidigt som de känner glädje och nyfikenhet. Vi har dock stött på en del problem med att hitta bilder som vi kan publicera på vår wiki (resan kommer att dokumenteras där). Kan du tänka dig att låta oss "låna" dina resebilder samt publicera dem på vår wiki? Vi söker framförallt bilder från (men alla länder är intressanta, eleverna "reser " vidare snart...):
Kenya, Thailand, Sardinien, Egypten, Florida, Chile, Tonga, Australien, Sydafrika, USA och Italien.
MVH Malin Frykman