Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Segla, Västindien, S/Y Thindra

• patrikneckman

patrikneckman 19/3-10.

Hej,

Jag funderar eventuellt på att segla med S/Y Thindra i Västindien och göra det till en bröllopsresa för mig och min blivande fru. Är det någon som har erfarenhet av dem?

Mvh: Patrik

• Olle Bengtson 30/3-10.

Jag seglade med Thindra från Las Palmas till Västindien i höstas. Lasse är en mycket kompetent skeppare. Varm omtänksam och trygg. Han kan vattnen som sin egen ficka. Thindra är en underbar båt i gott skick och går nåt sönder så är det Lasse som kan fixa.

Jag kan varmt rekommendera S/Y Thindra.

Olle

one of the Thindra boys

Du får gärna ringa 0733228300

• Micke Larsson 30/3-10.

Micke Larsson 30/3-10.

Patrik, jag har seglat med Thindra 2ggr och rekommenderar både henne och skepparen Lars Hedman!

Thindras finish är väl värd att nämnas, hon är verkligt fin, ovanligt fin.

Hedman är en duktig skeppare och det är svårt att hitta nån som seglat lika mycket. Tryggt att veta är ju också att han byggt segelbåtar vilket innebär att han kan dem utan och innan!

Och att vara en bra skeppare är ju så mycket mer än att segla, han skall ju också vara serviceminded, social och underhållande samtidigt som han ska koll på när ni vill ha egen tid! Och det har han verkligen koll på.

Jag var också med på Atlantseglingen precis som Olle i höstas men mönstrade på redan i Amsterdam så jag fick se Hedmans fantastiska sjömanskap i mycket hårt väder både på Engelska Kanalen & Biscayabukten.

Jag gratulerar Er varmt för både bröllopet & bröllopsresan på Thindra!

Du är varmt välkommen att ringa mig 0708-60 90 70/ mvh Micke

• Pelle Winbladh 1/4-10.

Hej

Kan bara instämma i Olle å Mickes kommentarer. Lasse är bra att luta sig mot på en "lutbåt" om det blåser upp .

Jag var oxå med över atlenten så det fanns några timmar att hinna lära känna både båten å Lasse.

/Pelle Winbladh

also one of the Thindra boys

• Jenny 2/4-10.

Jättebra,

http://jennylindholmdjakovic.blogspot.com/

http://lealindholmdjakovic.blogspot.com/

• S/Y Thindra 5/4-10.

Är Ni bara två eller fyra? Eller kanske är Du ensam? Det är inte längre ett hinder för att få uppleva drömsemestern med oss! Läs mer om vår senaste nyhet på vår hemsida.
    www.thindra.se

• Kjell Warpe 4/8-11.

Glöm det, bara lurar turister...häng med till det genuina västindien och St Lucia och segla med med scandsail

http://kjellvarpen.wordpress.com/

• Olle 27/10-11.

Scandsail va fan e det för folk som försöker racka ner på andra och tro dom ska få kunder. Katamaraner seglar som skit. Bra för party, men dom komer alltid långt efter vi dragir från S.t Lucia efter ARCen. Skaffa kunder på egna meriter istället. Lallare. / Olle

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer