| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Frågor om Kemer Turkiet
-
liba41 15/6-10.
-
Peter 14/7-10.
Skall bo på samma hotell med avresa 17 Aug och undrar också om vad ni andra tycker om Kemer?
-
s 14/7-10.
kemer är en underbar stad i turkiet, i kemer finns allting i ett, maten är alltid god och ska man äta i turkiet ska man givetvis äta deras specialiteter somo tex iskender kebab, shish kebab, maten är god överallt och alla restauranger ligger nära varabdra, tokshoppa kan du göra i centrum men vi åkte buss en timme till antalya där vi TOKSHOPPADE, det är alldeles galet, fullt met basarer det var shopping centrum så det skulle ja rekomendera, bada det finns ju två stränder i kemer, hotellet ligger ungefär 800 m från stranden men den finns alltid service bussar som kör er gratis till stranden och tillbaka! ungefär två gånger på dagen vid tio och tolv må ja tro!
TURKIET ÄR ETT UNDERBART LAND, ja själv ska till kemer igen den 6 augusti, det här blir mitt fjärde år i turkiet i rad.

Hej! Vi ska till Kemer i Augusti och jag har tusen frågor. Vi är två vuxna som vill sova gott, äta gott, bada och gicetvis tokshoppa!
Hoppas nu på lite tips och svar:
Vi ska bo på Melissa Garden (FFF+ Fritidsresor) Någon som vet ngt om hotellet,ligger det för off?
Vad tycker ni om Kemer, finns det bra shopping, hur är priserna och shoppingen jämfört med Side och Marmaris. Är det fint ?
Berätta massor för mig snälla!
Tusen tack Linda