| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Fabriksoutlet - canada goose jackor
-
Petra 12/9-10.
-
anonym 4/10-10.
Folk säger att jackorna är fake, dock har jag ingen aning, men det verkar lite skumt. Har själv mailat med dom, och dom säger att det ska vara äkta.
-
José 10/10-10.
Har beställt CG där, men de är inte snabba med sina leveranser. Har jagat dem men det verkar inte hjälpa... Kommer inte jackan inom en vecka så kommer jag att anmäla dem. Kommer den så ska jag tala om hurvida den är äkta eller inte.
-
Guffe 14/11-10.
Jag beställde två stycken peak jackor till mig och tjejen och det var inget fel på dom, fick dock vänta nästan 2 veckor innan dom kom.
-
Valle 20/11-10.
Har väntat i 21 dagar på min jacka och den har fortfarande inte kommit ! Har mailat och dem säger hela tiden nästa vecka kommer den! Anmäler snart!
-
Jugge 1/12-10.
Moncler var lite väl glansig tyckte jag men helt ok att ha på stan och åka skidor -
Sara 7/12-10.
Jag är väldigt arg. Väntat typ 24 dagar nu på att min peak jacka ska komma, den har inte kommit än. Åh va sur man blir !
-
Johanna 8/12-10.
Jag beställde en jacka från fabriksoutlet. Efter fem veckor kommer en jacka i fel färg. Jag skriver till dem och vill retunera jackan, och gissa vad deras förslag är? De vill att jag ska sälja jackan de skickat till mig på ett annat sätt och sedan beställa en ny jacka från dem med som de då säljer för halva priset.
Sagt och gjort, upp med jackan på tradera. Vad tror ni händer? Annonsen raderas, jag blir avstängd som användare med motivationen att jag har försökt sälja en kopia. Det är alltså en kopia, men företaget har marknadsfört den som en äkta.
Har givetvis skrivit och klagat. Ska bli intressant att se vad de svarar. Fram tills dess undrar jag vart man kan anmäla företaget?
Jag vill alltså VARNA ALLA FÖR FABRIKSOUTLET.COM!!!! De säljer KOPIOR och är fruktansvärt otrevliga i all kontakt, plus att de vägrar att åtgärda alla problem de ställer till med!
-
stalpa 14/12-10.
Ett bra tips är att besöka tillverkarens egen websida! Där kan man se att "fabriksoutlet.com" är med på listan över företag som säljer falska jackor.
Här är en dirktlänk: http://www.canada-goose.com/counterfeiting
Sådana här typ av företag kan vara det svårt att komma åt, eftersom den administrativa verksamheten oftast är förlagd utanför Sverige. Man har websida registrerad i ett land som ligger på en server i ett annat land o s v.
Dessutom är det alltid som oftast organiserad brottslighet som ligger bakom och i de flesta fall finansierar även inkomster av verksamheten annan kriminell sådan, såsom vapen, narkotika och trafficking.
-
stalpa 14/12-10.
Ett bra tips är att besöka tillverkarens egen websida! Där kan man se att "fabriksoutlet.com" är med på listan över företag som säljer falska jackor.
Här är en dirktlänk: http://www.canada-goose.com/counterfeiting
Sådana här typ av företag kan vara det svårt att komma åt, eftersom den administrativa verksamheten oftast är förlagd utanför Sverige. Man har websida registrerad i ett land som ligger på en server i ett annat land o s v.
Dessutom är det alltid som oftast organiserad brottslighet som ligger bakom och i de flesta fall finansierar även inkomster av verksamheten annan kriminell sådan, såsom vapen, narkotika och trafficking.
-
stalpa 14/12-10.
Sorry, det blev visst dubbelpostning...
-
jultomten 18/12-10.
Om man köper en märkesvara så billigt så borde era hjärnor slå signal att det är skumt med det företaget.Rätt åt er.
-
en blåst kund 22/12-10.
helt rätt tomten
-
Alex 22/12-10.
beställde en peak jacka för 13 dagar sedan.
har ej kunnat spåra ordern någonstans så vet ju inte ens om dom har skickat någon.
Blir glad om jag får något överhuvudtaget.
-
daniel 23/12-10.
Beställt 2 st canada goose jackor, har nu fått paketet efter en månads väntande. Och då innehåller paketet bara 1 jacka. Har mailat dom nu, återstår väl att se om man får något svar. Inte så kul när man betalat redan.
Kommer ALDRIG att handla där igen!!!
-
Sickan 29/12-10.
Hur kunde tradera veta att det inte var orginaljacka som du sålde när de inte en sett jackan, låte helknasigt att de raderar en sån annons
-
Lina 1/1-11.
någon som nånsin beställt från www.canadagooseonlinesale.com ?? skulle vara intressant att veta om ni ens fick jackor?
beställde där häromdagen men blir bara mer och mer misstänksam att jag precis blivit blåst på 3000 spänn då sidan finns med på varningslistan hos canada goose =/
-
Anne 6/1-11.
Köpte en, som jag trodde, en äkta andra sortering Canada Goose-jacka på fabriksoutlet.com. Själva köpet fungerade och jackan levererades. MEN. Det var en kopia från Kina. På lapparna står det fint att det skulle vara "Made in Canada" men själva leveransen kom från Peking i Kina, och många detaljer på jackan (t.ex. sömmar) och pälskragen avslöjar att det är en kopia från Kina. Vi känner oss jättelurade och jättedumma. Handla ALDRIG på fabriksoutlet.com. Har klagat, men har ännu inte fått svar. Får jag inte svar tänker jag mailbomba dem.
-
Robin 7/1-11.
Köp INGET på fabriksoutlet, har handlat där STORT misstag!!!!
-
sharokh 18/1-11.
Köp INGET på fabriksoutlet,köpte en canada goose,väntade 2 månader,och fick en falsk jacka från china!!!!!!!!!!!!!!
-
Emil 8/2-11.
hade tänkt köpa nått från sidan men skiter i de, någon som har ide på annan seriös sida?
-
JANNE 11/2-11.
JAG BLEV OFFER SOM NI ALLA
JAG BESTÄLLDE 2 JACKOR FRÅN FABRIKS OUTLET, FICK DEM EFTER DRYGT 3 VECKOR, VAROR SKICKA FRÅN KINA (adress :HEFEI JASING TRADE NETWORK CO.LTD 198 #DONGLIU ROAD, HEFEI, ANHUI, SHANG HAI, CHINA )VILKOR SKITIGA JACKOR FICK JAG , FULA ,RYNKIGA, LUKTA ILLA, MATERIAL ÄR DÅLIGA............
JAG VILL VARNA ALLA SOM TÄNKER BESTÄLLA VAROR FRÅN fabriks outlet
DEM ÄR OÄKTA VAROR
-
Anne 12/2-11.
Ni som har betalat era fake-jackor med kreditkort. Försök och reklamera transaktionen till ert kreditkortföretag. Detta var ett tips jag fick av Canada Goose. Jag har reklamerat transaktionen på min fake-jacka till Eurocard. Vet ännu inte hur det går. Vad Eurocard ville ha var ett expertintyg att jackan var en kopia. De har fått sitt expertintyg som jag fick av Canada Goose-agenten i Nacka. De skrev ett expertintyg på att jackan var en kopia baserat på bilder på jackan på vissa detaljer, som etiketterna och pälsen. Nu väntar jag med spänning vad jag får av svar av Eurocard.
-
Anne 12/2-11.
Jag gjorde också en polisanmälan mot fabriksoutlet.com. Polisen la dock rätt omgående ner förundersökningen. Kolla dock på SVT och programmet Plus nu på torsdag 17 feb 2011. Fabriksoutlet är med i det programmet. Läs även Råd och Röns februarinummer 2011. De skriver också om fabriksoutlet.com.
-
Elisabet 13/2-11.
Blåst!! Beställde en jacka i slutet av november, väntade och väntade, mailade och mailade, fick mkt otrevliga svar, fick veta att jag var tjatig och jobbig. I början av februari kom en (liten) försändelse (från Kina) med en hoppressad jacka, tunn och ful och fel modell och fel storlek!! Jag mailade och ville returnera men fick till svar att de (=Fabriksoutlet) inte samarbetade med just den leverantören längre och att jag därför inte kunde returnera jackan, eftersom de i sin tur inte kunde returnera!! Som "ersättning" erbjöds jag ett 4-pack Björn Borg-kalsonger!!!!!!!!! De uppmanade mig också att sälja jackan till fullpris och beställa en ny (från dem) för 99 Euro och vips skulle jag få den andra jackan gratis!!! Detta äventyr har kostat mig massor av pengar och jag är verkligen blåst!!!! Känner mig så duml!
-
Anne 16/2-11.
Elisabet. Har du betalat din jacka med ett kreditkort? Om du har, reklamera din transaktion till kreditkortsföretaget, det kan ge pengar tillbaka.
Jag betalade min fakejacka med mitt kreditkort som jag har från Eurocard. Jag reklamerade transaktionen till Eurocard, eftersom jag inte fått den varan jag beställt (en äkta jacka). Eurocard ville ha ett expertintyg på att jackan var kopia. Expertintyget fick jag Canada Goose-agenten i Nacka baserat på bilder på vissa detaljer på jackan (etiketter och pälskragen).
Nu har jag fått svar från Eurocard på min reklamation. Jag får pengarna tillbaka (209 euro)!
Från fabriksoutlet.com fick jag exakt samma svar som du! De är kriminella, den saken är klar.
-
Anton 18/2-11.
Jag blir så förbannad på alla dessa sidor!! Jag blir också väldigt arg på att polisen inte kan stoppa dessa kriminella gäng. Därför funderar jag på att starta en hemsida där man kan lista sidor som denna och varna andra inför köp.
Tror ni att det finns ett intresse för detta?
Anton
-
Anne 18/2-11.
Det är en jättefin idé Anton!
-
Peter Forsman 22/2-11.
Tycker hon såg riktigt snygg ut i sin jacka den där Åsa på Plus
http://peterosusanneforsman.blogspot.com/
Peter
-
Anne 26/2-11.

Hej Hej,
Undrar om någon handlat på fabriksoutlet, dom har ju så billiga canda goose jackor