Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Sista minuten?

• effie 17/12-11.

Hej, hej, hemskt mycket hej!

Jag är en grymt glad och lättsam 21-årig tjej från Stockholm som vill dra iväg på en sista minuten typ nuuuuuuuuuu! Jag kom hem från Spanien för några dagar sedan, men är redan less på Sverige och detta tråkiga väder! Någon spontan, glad och likasinnad själ som vill följa med? Jag är väldigt flexibel och kan åka i princip närsomhelst!

• M 25/12-11.

hej hej

är du sugen på sydafrika är jag i kapstaden 2-9 jan, du är välkommen att haka på :P

• nennu

nennu 11/1-12.

Sugen på Turkiet - Alanya till hösten?? :)

• therese 19/1-12.

Hej! jag har en resa bokad till filllipinerna den 9 februari min kompis bangade igår... FÖLJ MED !!! det är om tre veckor verkar passa dig :) hör av dig!!!!! min facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=558821639 och min mejl tessna_89@hotmail.com

• mlidberg

mlidberg 23/1-12.

hejdu! Jag drar till bali den 29 januari, häng på! jag kommer vara borta hela februari men om du vill kan du dra hem tidigare :)

hör av dig om du är intresserad, du kan läsa lite om mig på min sida. är du sen intresserad så smsa mig 0763070825, absolut lättast att kommunicera så eftersom jag snart drar! :)

• Kristoffer 30/1-12.

Tjena! känner igen mig som satan i de du skriver,är så sjukt less på de här vädret och känns som jag måste iväg NUUU!! vet doc inte vart elr när kan mer elr mindre dra idag,har kollat lite på hurgadha elr varför inte ett par veckor i phuket..jag är iaf en 24årig kille från Norrland..hör av dig om du är intreeserad, min e-post är boffen_rans@hotmail.com //Kristoffer

• Majja 1/2-12.

Jag bokade precis Phuket 20 feb - 6 mars lite spontant sådär! Sol, svett, fest och naket HERE I COME! Flyger från Göteborg, fler? Skriv till majja lovisa frisk på facebook.
  • Hanna 9/2-12.

Jag är också sjukt sugen på sistaminuten i typ mars?! Grekland Spanien eller var som! Från malmö, 19 år. hanna_m_sanden@hotmail.com

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer