Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
1 robertk
(106)
(105)
3 MartinM
(55)
4 pihlgren
(49)
5 Fabregat
(44)
6 abdibile
(40)
7 Ronnie79
(33)
(31)
9 Road-man
(29)
10 emla84
(29)
Flyg + Hotell
| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Redaktionen bloggar
Albanien i senvåren/försommaren
1 - 3 av 3
« 1 »
-
Henrik Berlin 17/4-12.
-
Micke 17/4-12.
Hej,
Jag svarade i diskussionen om tre veckor på balkan eftersom Albanien figurerat där tidigare.
-
Ann-Sofi 10/6-12.
Nu har du nog redan åkt men jag skriver ändå. Vi var i Albaninen med husbil i somras. Hittade två mysiga campingplatser, trevliga människor och det var billigt.
Se bilder och läs mer på www.europacamping.se
1 - 3 av 3
« 1 »
Skriv en kommentar i diskussionen
Hantera diskussionen
Forum - populära sökord

BRÅDSKANDE SVAR,tack!
Hej,
Jag planerar att med min lilla Hyundai i10 ensam dra iväg till Albanien med avresa den 15 maj via färjelinjen Karlskrona-Gdynia och sedan rakaste vägen mot Albanien. För 4 år sedan besökte jag landet men allt var då synnerligen primitiv,vägarna var lindrigt sagt otroligt dåliga och det var först efter 2 h letande jag fann någon som kunde engelska. Mina intryck från denna tid är alltså inte särskilt övertygande!! Men jag har studerat diverse sajter om Albanien och trott mig förstå att man nu jobbar på att förvandla den tidigare stängda Hoxha-dominerade republiken till ett turistland så jag tänkte att jag denna vår skulle återse landet.
1. Är det alltjämt mycket billigt(hotell/Guesthouse,campingplats,enklare restauranger,mat i affärer typ bröd,grönsaker,kött)?
2.Hur är vägarna(jo,jag vet astt de stora huvudvägarna har anständig standard)?
3.Kan man räkna med att havstemperaturen i t.ex. Durres är minst 19 grader?
4. Säg något om strändernas kvalitet i t.ex. Durres,Saranda eller andra platser där det förhoppningsvis är rena och gärna sandplager?
Svara gärna på denna sajt eller emaila till berlin_henrik@hotmail.com men det är som sagt mycket bråttom! Tack på förhand,
Henrik Berlin