| Berlin | 1 754 kr |
| Paris | 2 543 kr |
| Barcelona | 1 782 kr |
| Istanbul | 2 282 kr |
| Los Angeles | 2 663 kr |
Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink
Mintur behöver en programmerare
- Du måste bli medlem och logga in för att kunna spara diskussioner.
-
Eva 31/8-09.
-
bcsth 31/8-09.
Jag har också noterat att matematiken inte alltid fungerar.
Signatur: BCSTH
-
Andreas 2/9-09.
Även jag har lagt märke till att mintur verkar ha övergivits av sina utvecklare. Det var bättre när man märkte att lite smått förbättrades varteftersom.
Andreas
-

martinm 2/9-09. Ändrat 2/9-09 av MartinM
Hej på er,
Tack för era synpunkter. Precis som Eva skriver, så har vi sedan ett par månader inte haft samma möjligheter att lägga resurser på produktutveckling och buggfixar som tidigare. Detta beror på en rad olika omständigheter, men vår förhoppning är att så snart som möjligt kunna fokusera 100 procent på själva tjänsten igen.
Att videotjänsten tillfälligt var nere några timmar förra veckan, samt att forumet inte uppdaterades på startsidan berodde på andra saker som vi tyvärr inte kunde påverka.
Ni får jättegärna höra av er till mig personligen på magnusson@mintur.se, så kanske jag förtydliga lite kring detta. Och återigen, tack för synpunkterna, det känns bra att ni är på alerten!
Mvh,
Martin Magnusson | Webmaster
-

micael 3/9-09.
HEJ!
Jag har nyss blivit medlem här och har varit ute och rest och skrivit väldigt mycket och är i det stora hela riktigt nöjd med Mintur. Jag skrev några åsikter till Magnus efter resan som jag fick ett väldigt bra svar på. Vissa saker hade jag missat och vissa saker kanske det finns en förbättringspotential på.
Jag tycker ni gör ett fint jobb och jag hoppas ni får bukt med problemen.
mvh Micke "SomintetyckerdetvarsåkulattkommahemochbörjaarbetaigeneftersemesterniMalaysia" Karlsson
-
Arne 14/9-09.
Hej,
Jag tycker också att mintur är en trevlig sida. Det finns ingen som har riktigt samma bra koncept.
Fast jag tycker det ser lite konstigt ut med småbuggarna. De kanske ändras när utvecklingen kommit igång igen. Då kanske tävlingen om en resa till Österrike byts ut. Den hade väl bäst-före datum i mitten av juli. Nu ser det ut som att det inte blev någon vinnare alls i den tävlingen.
Arne
-
Minna 28/9-09.
Jag tycker också att Mintur är en bra hemsida men att den verkar ha blivit övergiven av de som arbetat med att utveckla den.
-
En surfare 3/10-09.
Mintur är ok men den där utvecklingen som utlovats ovan skulle behöva komma igång. Nu finns det en hel del underligheter som varit kvar i en evighet.
-
Anna-Stina 5/10-09.
Tyvärr måste jag instämma i ett det behövs en del fixande på mintur men jag tycker ändå att sajten är sveriges bästa resesajt. Fast den kan alltså ganska lätt bli ännu bättre.
Anna-Stina
-
Gäst 20/10-09.
Är det den här diskussionen som skulle vara försvunnen? Jag hittade den direkt och jag har ingen erfarenhet av mintur.se.
-
Lars 12/12-09.
Tydligen finns den här diskussionen kvar. Jag skriver bara de här orden för att se om det jag skriver publiceras eller om det går direkt till någon mystisk gömma i någon dator. Kritiken förstod jag som att den gick ut på att dessa inlägg göms undan. Låter inte helt bra i så fall.
Lars

Hej,
Jag har läst på mintur ganska länge nu och har lagt märke till att det till för några månader sedan skedde tekniska förbättringar varteftersom. De verkar nu helt ha upphört och det tycker jag är synd. Om de inte kommer tillbaka tror jag att mintur sakta kommer att försvinna bort. Nu finns till exempel ganska många ställen där logiken skiftar eller något inte fungerar. Sedan någon dag verkar inte forumsinläggens antal uppdateras. De kommer heller inte ut på hemsidan. Nyss var alla filmer trasiga och samtidigt gick det inte att komma åt forumet. Det är också lite si och så med matematiken i sammanställningarna i vänsterkant. Där finns det nästan alltid ett annat antal inlägg än vad sammanställningen hävdar. När det står 'flest filmer' eller liknande stämmer de alltså nästan aldrig med vad som egentligen finns. Listan kan göras lång och det är nu uppenbart att minturs ägare just nu är lite för snåla för sitt eget bästa.
Följaktligen hoppas jag på att detta inlägg leder till att den tekniker som tidigare piffade till saker och ting kommer tillbaka och ordnar upp alla småsaker. Det var för tidigt för att kasta ut honom eller henne.
Hälsnignar
Eva