Logga in:
Forumalternativ
Flest forumtrådar
(106)
(55)
(49)
(44)
(40)
(33)
(29)
(29)
Flyg + Hotell
Berlin 1 754 kr
Paris 2 543 kr
Barcelona 1 782 kr
Istanbul 2 282 kr
Los Angeles 2 663 kr

Inkluderar flyg och hotell. Annons från Travellink

Redaktionen bloggar

Transibiriska i mars. Häng på!

• Du måste bli medlem och logga in för att prenumerera på forumtrådar.
  • Johanna 24/11-04.

Några trevliga typer som vill sällskapa med oss på transibiriska och vidare runt i Kina, men avresa i början av mars? Vi är två 20-åriga tjejer, som inte vill åka bara vi två. The more the merrier etc etc... Efter Kina ska vi åka till Vietnam, Indien, Bangladesh och Thailand. Vi tar fkyget hem från Bangkok efter tre månader. Men det är främst på transibiriska resan vi vill ha sällskap. Svara nu så vi kan boka biljetter snart!

• Jenny 24/11-04.

Hej!
    Vi ska åka i mitten av april. Tycker det är lite för kyligt att åka så tidigt... Hur ska ni åka? Beställer ni biljetter genom något bolag eller nåt?

• Johanna 29/11-04.

Jo det är nog kyligt... Men man spenderar ju öndå mseta tidne på tåget, och där ska det vara varmt har jag hört. Vi vill inte åka senare eftersom vi vill resa runt i asien under ca tre månader därefter, och om vi åker senare än mars kommer den mesta tiden förstöras av regnsäsongerna i länderna. Nu hinner vi precis hinna hem i början av juni innan regnsäsongen i Thailand, mm brakar loss. Vi ska nog åka med STA... Har dock inte köpt biljetter än. Ni då?

• Jenny 29/11-04.

Nej vi har inte köpt biljett än men vi tänkte åka med Iventus. De är bra har jag hört och man kan bestämma själv mycket hur man ska åka och så. Genom Mongoliet vill jag t.ex. ha en 2-bäddshytt... Jag har varit i Ryssland i snöstorm förut och jag tyckte inte det var någon höjdare. Vi har tänkt att stanna en hel del på vägen men å andra sidan åker vi ju raka vägen hem efter Peking så... Ska ni stanna någonstans?

• Anders Thorsell 2/12-04.

Kolla gerna min sajt om Transsibiriska:
    www.luffa.nu/vostok

//Anders Thorsell

• myway1 21/6-11.

Besök www.rustravel.se! De arrangerar transsibirska tour för rimliga priser, från 17 000kr per person.

www.rustravel.se

• myway1 21/6-11.

Besök www.rustravel.se! De arrangerar transsibirska tour för rimliga priser, från 17 000kr per person.

www.rustravel.se

Skriv en kommentar i diskussionen

Ditt namn
Upprepa pinkoden
Kontrollnummer